Jeśli chodzi o eCommerce, video marketing w mediach społecznościowych to przyszłość. Jednakże, jeśli jeszcze nie wskoczyłeś na ten trend, nie martw się, jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci to zmienić. Platformy mediów społecznościowych są potężnymi narzędziami dla firm. Ludzie mocno zależą od tych kanałów, aby kształcić się, łączyć się z przyjaciółmi i rodziną, i dokonywać zakupów online. Nie wspominając już o tym, że są one najlepszym rozwiązaniem, aby utrzymać się zajęty, gdy dojeżdżamy do pracy, czekając na spotkanie, lub gdy po prostu mamy trochę czasu do stracenia.

Korzyści dla Ciebie

Dla właścicieli eCommerce oznacza to, że z odpowiednią strategią marketingu wideo, mogą teraz przekształcić użytkowników mediów społecznościowych w lojalnych klientów. Podczas gdy media społecznościowe są kanałem dystrybucji wideo, wymaga to niuansów i znajomości specyfiki każdej z platform. Na przykład, ludzie szukają filmów na YouTube, ale jeśli chodzi o Twittera, Facebooka i Instagrama, są bardziej skłonni odkryć film podczas przewijania swojego kanału. A to, czy go obejrzą, zależy od tego, jak bardzo kuszące jest to wideo i czy jest odpowiednio zoptymalizowane dla danego kanału.

Wideo – MVP marketingu cyfrowego

Jeśli chodzi o generowanie ruchu, zaangażowania i wyświetleń w mediach społecznościowych, treści wideo są naprawdę najbardziej wartościowym graczem (MVP). Według TheEword, treści wideo generują 6 razy więcej retweetów na Twitterze, około 135% więcej organicznych zasięgów na Facebooku oraz 9,6% wzrost konwersji na Instagramie.

Co więcej, 75% kadry zarządzającej potwierdza, że codziennie ogląda na LinkedIn filmy związane ze światem, a 71% marketerów przyznaje, że patrząc na współczynnik konwersji, wideo przewyższa każdą inną treść.

Skąd bierze się ten cały urok?

Po pierwsze, treści wideo są relatywne. Przeglądając media społecznościowe, jesteśmy nieustannie narażeni na cyfrowe komunikaty, które mogą wydawać się bezosobowe. Jednak kiedy widzimy twarz osoby i słyszymy jej wypowiedź, przekaz jest bardziej autentyczny, bliski i osobisty. Więcej o pozycjonowaniu i reklamie znajdziesz na https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/.

Po drugie, treści wideo są uniwersalne. Filmy wideo są świetnym narzędziem budowania marki dla każdej firmy. Można je łatwo udostępniać i ponownie udostępniać wiele razy na różnych platformach, na których Twoi odbiorcy najprawdopodobniej konsumują treści. Co więcej, pozwalają na dotarcie do praktycznie każdej grupy demograficznej.

Jest tak wiele rzeczy, które możesz zrobić z wideo. Jednak, aby upewnić się, że Twoje wysiłki nie idą na marne, ważne jest, aby Twoja strategia marketingu wideo w mediach społecznościowych eCommerce była odpowiednia dla Twojej grupy docelowej.

Zaplanuj treść wideo

Tak jak w przypadku każdego innego podejścia marketingowego, podczas tworzenia filmów w mediach społecznościowych dla Twojego biznesu eCommerce, musisz mieć plan na miejscu. Oznacza to, wiedząc, co chcesz osiągnąć z wideo, do kogo jest skierowany, co to jest wiadomość, że chcesz przekazać i jak zamierzasz go przekazać.

Oto kilka punktów, które należy rozważyć przy planowaniu treści wideo:

  • Weź pod uwagę swojego klienta docelowego.
  • Ustal realistyczny budżet.
  • Określ rodzaj filmu.
  • Napisz scenariusz.
  • Stwórz storyboard.
  • Zdobądź odpowiedni sprzęt.
  • Przydziel obowiązki.

Pamiętaj, że różne platformy oferują różne formaty wideo i chociaż nie musisz koniecznie pisać scenariusza do filmu co do sekundy, ważne jest, aby upewnić się, że Twój przekaz jest jasny, przypomina https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/.

Dostosuj materiały wideo do celów marketingu w mediach społecznościowych eCommerce

Udostępnianie wideo w mediach społecznościowych jest częścią Twojej ogólnej strategii marketingowej w mediach społecznościowych eCommerce, więc ważne jest, aby Twoje treści wideo były dopasowane do nadrzędnych celów. Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć świadomość marki, konwersje, czy zaangażowanie, filmy, które tworzysz i udostępniasz powinny się na tym skupiać. Uważaj jednak, aby nie stać się zbyt promocyjnym, ponieważ może to odstraszyć Twoich zwolenników. W końcu najlepsze reklamy wideo to te, które nie sprawiają wrażenia reklam, a ich przekaz marketingowy jest przekazywany za pomocą wiarygodnych historii. Aby nie dać swoim odbiorcom złego wrażenia, zmieszaj swoje podejście do treści wideo, aby Twoja strategia marketingowa w mediach społecznościowych była zabawna i angażująca.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here