Oznakowanie towarów przy pomocy etykiet samoprzylepnych zdecydowanie ułatwia ich rozpoznawanie. Znajdują się też na nich najistotniejsze informacje o produkcie, niezwykle przydatne dla klienta, takie jak data przydatności do użycia, jak również informacja o wadze produktu i jego składzie. Nalepki nie tylko jednak pełnią funkcje informacyjne. Ich zadaniem jest także przyciągnięcie uwagi klienta. Kolorowe etykiety samoprzylepne umieszczone na opakowaniu niewątpliwie wzbudzają jego zainteresowanie i zachęcają do zakupu. Dlatego tak ważne jest, aby były one estetyczne i trwałe.

Czym się charakteryzuje etykieta samoprzylepna?

Stickery, jak powszechnie nazywa się etykiety samoprzylepne, to nic innego jak naklejki na produkty, służące do ich identyfikacji. Składają się one z trzech warstw. Pierwsza z nich to materiał wierzchni, na którym wykonuje się nadruk. W celu jej zabezpieczenia można ją dodatkowo pokryć laminatem, czy też lakierem. Druga warstwa to klej, a trzecią stanowi podkład.

Tym, co je wyróżnia samoprzylepne naklejki, wśród wielu innych etykiet, to cienka warstwa kleju znajdująca się na spodniej warstwie. Ułatwia ona przyklejenie stickera do opakowania produktu. To gwarantuje, że doskonale się on trzyma. Co najważniejsze, świetnie się sprawdza nawet w najtrudniejszych warunkach.

Łatwa aplikacja, wszechstronne zastosowanie

Pokryte nadrukiem samoprzylepne etykiety mogą być naklejane na produkt zarówno przy pomocy maszyn przeznaczonych do tego celu, jak i ręcznie. Automatyczna aplikacja znacznie przyspiesza i usprawnia proces oklejania towarów, zwłaszcza w przypadku dużych ich nakładów. Przy niewielkich ilościach produktów, można jednak sobie pozwolić na ręczne ich znakowanie.

Niezwykle istotnym aspektem jest dostosowanie rodzaju etykiet samoprzylepnych do konkretnych produktów. Inne naklejki sprawdzą się w przypadku kosmetyków, a jeszcze inne będą odpowiednie na produkty spożywcze czy też przemysłowe. Stickery ze względu na za zastosowanie dzielą się na:

  • etykiety typu peel off – kilkuwarstwowe, powszechnie wykorzystywane w branży farmaceutycznej i kosmetycznej
  • etykiety typu sandwich – z obustronnym nadrukiem
  • etykiety typu booklet – składane w formie harmonijki

Należy pamiętać, że na prawidłowo zaprojektowanej etykiecie samoprzylepnej powinny się znaleźć najistotniejsze informacje o produkcie. Spełnia ona zadania informacyjne, a także marketingowe, dlatego niezwykle ważny jest jej projekt graficzny. Przy zamawianiu etykiet samoprzylepnych warto, więc korzystać z usług sprawdzonych firm. W https://etykiety.pl/ każdy klient znajdzie naklejki idealnie wpasowujące się w jego potrzeby!

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here