Pozycjonowanie stron pod kątem SEO, czyli zawartych w teście słów wpisywanych przez użytkowników w wyszukiwarkę jest obecnie najlepszym sposobem na zdobycie i poszerzenie bazy klientów firmy. Pozwala to na podniesienie pozycji w rankingu Google, w konsekwencji osoba wpisująca konkretną frazę ma większą szansę trafić na naszą stronę internetową. Coraz częściej stosowaną strategią jest pozycjonowanie lokalne, czyli wdrażanie działań SEO mające za zadanie podnieść atrakcyjność naszej witryny na słowa kluczowe danego miasta lub regionu (np. Warszawa, Mazowieckie). Jakie zalety niesie ze sobą takie rozwiązanie?
Pozycjonowanie lokalne – na czym polega?
Działania, które są wykorzystywane przy pozycjonowaniu lokalnym, to nic innego jak metoda pozyskiwania jak największej ilości regionalnych potentatów na oferowane przez nas towary i usługi. Wyższe miejsce w rankingu wyszukiwarki to jednak nie tylko zastosowanie odpowiednich słów kluczowych, ale również skupienie się na innych mechanizmach uwzględnianych przez Google.
Wykorzystanie systemu geolokalizacji, czyli uwzględnienie aktualnego miejsca wyszukiwania użytkownika w telefonie lub na komputerze, pozwala przypisać wyszukiwaną frazę (np. „pozycjonowanie stron”) pod dany region. Dużo ważniejsze jest jednak dostosowanie przekazu pod pytania geolokalizacyjne, czyli zawierające w treści nazwę miasta lub regionu, np. „marketing internetowy Bydgoszcz”. Jest to bardzo istotne, gdyż według badań coraz więcej użytkowników właśnie w taki sposób wyszukuję odpowiedniej dla niego firmy.
Jakie korzyści przynosi pozycjonowanie lokalne?
Samo urozmaicenie treści naszej strony o słowa kluczowe znacząco podniesie jej atrakcyjność dla wyszukiwarki Google i samych użytkowników. W przypadku, jeśli firma działa na określonym terenie i zależy jej na pozyskiwaniu klientów z tego regionu, pozycjonowanie lokalne znacząco zwiększa na to szansę. Wybierając firmę, oferującą profesjonalne usługi pozycjonowanie stron lokalnie możemy liczyć również na lepszą widoczność w mapach Google i budowania świadomości istnienia marki.
https://www.pozycjonowanieibif.pl/ firma oferująca pozycjonowanie lokalne gwarantuje, że użyte słowa kluczowe zostaną opracowane na podstawie badań rynku i konkurencji, a także ścisłą kontrolę wydatków na reklamę i comiesięczny raport. Decydując się na skorzystanie z tej formy marketingu, mamy gwarancję, że przy bardzo niskich kosztach nasze usługi dotrą do konkretnej grupy docelowej, co przekłada się na wysoki współczynnik pozyskania aktywnego klienta.